Warunki gwarancji usług.
WARUNKI GWARANCJI I WYŁĄCZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI
Niniejsze warunki gwarancji mają zastosowanie do wszystkich zakupów dokonywanych w sklepie internetowym specelektro.pl oraz w sprzedaży bezpośredniej dokonywanej przez przedsiębiorcę tj. Łukasz Jędrys, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą "SPECELEKTRO" Jędrys Łukasz, wpisany do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem ul. Spółdzielcza 33, 82-520 Gardeja, NIP 5811848838, REGON 220730840, BDO 000473958. (dalej jako Sprzedawca).
Niniejsze warunki gwarancji są dostępne na stronie internetowej przedsiębiorcy.
Sposób i tryb składania reklamacji gwarancyjnej jest szczegółowo opisany w regulaminie sprzedaży (regulamin) dostępnym na stronie internetowej sklepi pod adresem: specelektro.pl. Sposób dochodzenia roszczeń na tle gwarancji regulują zapisy regulaminu.
Gwarancja udzielona jest na czas 12 miesięcy i liczy się od chwili wydania towaru. Przy sprzedaży na odległość bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia wydania towaru Klientowi.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność gwarancyjną wyłącznie gdy z opisu sprzedanego towaru wynika, że sprzedawca udziela gwarancji.
Podstawą do przyjęcia odpowiedzialności gwarancyjnej jest prawidłowy i zgodny ze wskazaniami sprzedawcy montaż towaru.
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedaży nie obowiązuje, gdy:
Klient nabywa towar używany,
Towar został przygotowany pod specjalne indywidualne zamówienie Klienta , według jego wzoru lub rozwiązań koncepcyjnych,
Klient towar przerobił, zmienił, naruszył zabezpieczenia lub plomby, poddał pod naprawę osób trzecich
Klient używał towar niezgodnie z przeznaczaniem, wbrew zaleceniom Sprzedawcy.
W przypadku dokonywania przez Sprzedawcę usługi naprawy Towaru dostarczonego przez Klienta, gdy Sprzedawca poinformował Klienta, że naprawa jest trudna, wiąże się z ryzkiem, a mimo to Klient zdecydował się na dokonanie naprawy.
Klient dokonał nieprawidłowego montażu towaru w miejscu docelowym.
Sprzedawca nie odpowiada za szkody wyrządzone przez sprzedany Towar, a także w szczególności Sprzedawca nie odpowiada za utracone korzyści Klienta. Sprzedawca nie odpowiada za niezachowanie należytej staranności. Sprzedawca nie odpowiada za szkodę wynikającą z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że ponosi wyłączną winę za to działanie.
Sprzedawca nie odpowiada za stan Towaru przesłany przez Klienta do wykonania na nim usługi.