Warunki gwarancji usług.


WARUNKI GWARANCJI I WYŁĄCZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI 



  1. Niniejsze warunki gwarancji mają zastosowanie do wszystkich zakupów dokonywanych w sklepie internetowym specelektro.pl oraz w sprzedaży bezpośredniej dokonywanej przez przedsiębiorcę tj.  Łukasz Jędrys, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą "SPECELEKTRO" Jędrys Łukasz, wpisany do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem ul. Spółdzielcza 33, 82-520 Gardeja, NIP 5811848838, REGON 220730840, BDO 000473958.  (dalej jako Sprzedawca).



  1. Niniejsze warunki gwarancji są  dostępne na stronie internetowej przedsiębiorcy.  



  1. Sposób i tryb składania reklamacji gwarancyjnej jest szczegółowo opisany w regulaminie sprzedaży  (regulamin) dostępnym na stronie internetowej sklepi pod adresem: specelektro.pl.  Sposób dochodzenia roszczeń na tle gwarancji regulują zapisy regulaminu. 



  1. Gwarancja udzielona jest na czas 12 miesięcy i liczy się od  chwili wydania towaru. Przy sprzedaży na odległość bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia wydania towaru Klientowi.  



  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność  gwarancyjną wyłącznie gdy z opisu sprzedanego towaru  wynika, że sprzedawca udziela gwarancji. 



  1. Podstawą do przyjęcia odpowiedzialności gwarancyjnej jest prawidłowy i zgodny ze wskazaniami sprzedawcy montaż towaru. 



  1. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedaży nie obowiązuje, gdy: 



  1. Klient nabywa towar używany, 

  2. Towar został przygotowany pod specjalne indywidualne zamówienie Klienta , według jego wzoru lub rozwiązań koncepcyjnych, 

  3. Klient towar przerobił, zmienił, naruszył zabezpieczenia lub plomby, poddał pod naprawę osób  trzecich

  4. Klient używał towar niezgodnie z przeznaczaniem, wbrew zaleceniom Sprzedawcy. 

  5. W przypadku dokonywania przez Sprzedawcę  usługi naprawy Towaru dostarczonego przez Klienta, gdy Sprzedawca poinformował Klienta, że naprawa jest trudna, wiąże się z ryzkiem, a mimo to Klient zdecydował się na dokonanie naprawy. 

  6. Klient dokonał nieprawidłowego montażu towaru w miejscu docelowym. 



  1. Sprzedawca nie odpowiada za szkody wyrządzone przez  sprzedany Towar, a także w szczególności Sprzedawca nie odpowiada za utracone korzyści Klienta. Sprzedawca nie odpowiada za niezachowanie należytej staranności. Sprzedawca nie odpowiada za szkodę wynikającą z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że ponosi wyłączną winę za to działanie.  

  2. Sprzedawca nie odpowiada za stan Towaru przesłany przez Klienta do wykonania na nim usługi.